Inom en snart framtid...

Nu är det alltså två nätter kvar att sova i min säng här på styrmansgatan 37. Pirrigt, spännande är vad det känns.
Nästan så att jag är mest nervös för att säga hejdå till alla. Håller i alla fall på att testa och bestämma kläder jag ska ha med mig nu. Ovant och obekvämt är vad kläderna känns. Fast kanske är för att jag nu står hemma och ser snö utanför fönstrerna. Jag vet inte om det kommer kännas annorlunda när solen skiner, jag hör vågorna slå utanför fönstret.. mycket möjligt ;)

Våran resrutt för att påminna alla ( vet att det är några ställen och kanske inte jätte lätt att komma ihåg om man inte ska med själv ).
Vi börjar våran resa nu på söndag den 4 januari, kl. 17.10 avgår planet från Falmark till Arlanda. där kommer vi att spendera våra första tolvtimmar som backpackers.
07.00 måndag den 5 januari lyfter våra vingar mot London heathrow där vi stannar i cirka 2,5 timme.
Förhoppningsvis utan att ha virrat bort oss eller tappat bort varandra så sitter vi
11.30 samma dag på planet som tar oss till Hong Kong där vårat första stopp blir.
Tisdag den 6 januari klockan 7.05 deras tid så landar vi där.

Där kommer vi att spendera våra första tre riktiga dagar LÅNGT bort från vår vardag på sopptippen eller i kassan.
Den 9 januari kl.8.45 deras tid åker vi vidare för att från Hanoi, Vietnams huvudstad.
Tar oss sen på våra egna ben vidare neråt och genom Vietnam, Kambodja, Thailand, Malaysia, Singapore och för att avsluta på Bali. Det är iaf dom inplanerade länderna ;)

En första grundlig förklaring av starten för att försöka uppdatera så mycket som möjligt med bilder och skrift ;)
Jag hoppas även att min och Annas blogg kommer att slås ihop till en under resans gång. Men jag måste fajtas lite mer tjuren först och ge det här en chans ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

sköt om er vänner :):)

2009-01-04 @ 14:09:32
URL: http://idaaaheed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0